Z biegiem czasu klienci mogą oczekiwać więcej, niż byłeś w stanie zagwarantować na początku waszej znajomości. Strona potrzebuje liftingu? Potrzebuje również zastrzyku energii i widoczności? Pozycjonowanie sklepu IdoSell jest tym, czego potrzebujesz! Nowoczesne SEO z integracją z mediami społecznościowymi, wydajna i atrakcyjna pod kątem UX witryną, oraz wartościowy content, który docenią zarówno użytkownicy jak i boty Google.
Pozycjonowanie sklepu IdoSell zyskuje coraz większa zainteresowanie wśród przedsiębiorców, gdyż jego oferta jest zwyczajnie bogata, a efekty pojawiają się stosunkowo szybko, w porównaniu z innymi systemami zarządzania treścią. Ponadto strona jest zwyczajnie wydajna, a doskonale wiemy, że nikt nie lubi wolno ładujących się witryn. Będąc właścicielem strony e-commerce, musisz zdecydować się na CMS dostosowany pod e-commerce, a my mówimy Ci na wstępie, pozycjonowanie sklepu IdoSell z pewnością będzie dobrym wyborem.
E-commerce – o czym warto pamiętać?
Udział handlu internetowego w sprzedaży detalicznej każdego roku wzrasta. Gospodarka cyfrowa nabiera rozpędu, a co za tym idzie – rośnie konkurencja. Jeśli dopiero planujesz założenie sklepu internetowego, musisz wybrać odpowiednią platformę sprzedażową, która będzie spełniać Twoje potrzeby.
Następnym krokiem jest wykonanie audytu, który zarysuje Ci mocne i słabsze strony Twojej witryny. Stworzy tym samym listę zadań, czynności do wdrożenia, aby optymalizacja okazała się jak najbardziej efektywna.
W dalszej kolejności musisz wykonać analizę konkurencji oraz stworzyć modelowego odbiorcę Twoich treści. Zobacz, co oferują inne witryny i czego na nich brakuje. Dowiedz się, kim są potencjalni klienci i jakie mają potrzeby. Weź pod uwagę ich lokalne przyzwyczajenia, aby lepiej się komunikować.
Pozycjonowanie IdoSell – check lista w pigułce
Krok 1: Słowa kluczowe
Znając już swoich klientów, określ, jakie frazy wpisują oni do wyszukiwarki. Im lepsze dopasowanie, tym większa widoczność witryny. Myśl jak swój odbiorca.
Krok 2: Treść i produkt
Najważniejszym elementem na stronie jest produkt oraz jego opis. Pamiętaj, aby umieścić w karcie jego nazwę, modele, warianty, cenę, metody płatności oraz dostawy. Musisz również za pomocą języka korzyści przekazać jego najważniejsze cechy.
Krok 3: Grafika
Nie zapomnij o wysokiej jakości zamieszczanych obrazów. Klienci w pierwszej kolejności oglądają produkt, musi więc on prezentować się zachęcająco. Mogą to być zdjęcia bądź wideo, grunt to oryginalność.
Krok 4: UX strony
Jeśli masz szeroką ofertę produktową, wykorzystaj menu okruszkowe oraz kategorie. Klienci łatwiej odnajdą interesujące ich elementy, a ty będziesz mieć możliwość analizowania ich ścieżki transakcyjnej.
Krok 5: Urządzenia mobilne
Dostosuj stronę do rozdzielczości mniejszych ekranów. Telefony towarzyszą nam każdego dnia, a dokonywane przez nie transakcje powinny być jak najbardziej wygodne.
Krok 6: Social media
Sięgnij również do potencjału mediów społecznościowych. Nawiązuj kontakty handlowe z klientami i influencerami, a tym samym zdobywaj linki przychodzące.
Pozycjonowanie sklepu IdoSell dla e-commerce realizowane przez osoby doświadczone, z pewnością nie będzie trwać długo, nim pojawiają się pierwsze efekty. Ważne to podejmować świadome decyzje i korzystać z pomocy specjalistów, jeśli sami nie posiadamy wiedzy i doświadczenia. W teorii pozycjonowanie ma działać na korzyść naszej działalności, jednak musimy mieć na uwadze, że popełnione przez nas błędy mogą również doprowadzić do sytuacji, w której trudno będzie nam ponownie stanąć na nogi.