Skip to content
Menu
Kreatyvny

SEO dla witryn e-commerce – pozycjonowanie sklepu Shoper 

Posted on 26 czerwca, 2022

Zarządzanie sklepem internetowym jest nie lada wyzwaniem dla przedsiębiorców, którzy nie mają podstawowej wiedzy z zakresu marketingu i SEO. Obecnie nie wystarcza sama prezentacja oferty na stronie. Klienci cenią sobie spersonalizowane usługi i niezwykłą dbałość o ich komfort poruszania się po witrynie. Posiadając stronę e-commerce musisz wiedzieć, na czym polega pozycjonowanie sklepu shoper i jakie czynniki powinieneś wziąć pod uwagę. 

.

E-commerce – o czym warto pamiętać?

Udział handlu internetowego w sprzedaży detalicznej każdego roku wzrasta. Gospodarka cyfrowa nabiera rozpędu, a co za tym idzie – rośnie konkurencja. Jeśli dopiero planujesz założenie sklepu internetowego, musisz wybrać odpowiednią platformę sprzedażową, która będzie spełniać Twoje potrzeby. Zastanów się, jak pozycjonowanie sklepu shoper może pomóc Ci w rozwoju prowadzonej działalności i dokonaj rozsądnego wyboru. 

Następnym krokiem jest wykonanie audytu, który zarysuje Ci mocne i słabsze strony Twojej witryny. Stworzy tym samym listę zadań, czynności do wdrożenia, aby optymalizacja okazała się jak najbardziej efektywna.

W dalszej kolejności musisz wykonać analizę konkurencji oraz stworzyć modelowego odbiorcę Twoich treści. Zobacz, co oferują inne witryny i czego na nich brakuje. Dowiedz się, kim są potencjalni klienci i jakie mają potrzeby. Weź pod uwagę ich lokalne przyzwyczajenia, aby lepiej się komunikować.

Pozycjonowanie sklepu Shoper – krok po kroku 

Krok 1: Słowa kluczowe

Znając już swoich klientów, określ, jakie frazy wpisują oni do wyszukiwarki. Im lepsze dopasowanie, tym większa widoczność witryny. Myśl jak swój odbiorca.

Krok 2: Treść i produkt

Najważniejszym elementem na stronie jest produkt oraz jego opis. Pamiętaj, aby umieścić w karcie jego nazwę, modele, warianty, cenę, metody płatności oraz dostawy. Musisz również za pomocą języka korzyści przekazać jego najważniejsze cechy.

Krok 3: Grafika

Nie zapomnij o wysokiej jakości zamieszczanych obrazów. Klienci w pierwszej kolejności oglądają produkt, musi więc on prezentować się zachęcająco. Mogą to być zdjęcia bądź wideo, grunt to oryginalność.

Krok 4: UX strony

Jeśli masz szeroką ofertę produktową, wykorzystaj menu okruszkowe oraz kategorie. Klienci łatwiej odnajdą interesujące ich elementy, a ty będziesz mieć możliwość analizowania ich ścieżki transakcyjnej.

Krok 5: Urządzenia mobilne

Dostosuj stronę do rozdzielczości mniejszych ekranów. Telefony towarzyszą nam każdego dnia, a dokonywane przez nie transakcje powinny być jak najbardziej wygodne. 

Krok 6: Social media

Sięgnij również do potencjału mediów społecznościowych. Nawiązuj kontakty handlowe z klientami i influencerami, a tym samym zdobywaj linki przychodzące. 

 

Korzystanie z zasobów SEO jest czasochłonne i wymagające dużych nakładów pracy. Ważna jest regularność wprowadzanych zmian, jak i również duża doza cierpliwości. Mimo wszystko, pozycjonowanie sklepu shoper to sama przyjemność i warte uwagi marketingowe narzędzie.

Recent Posts

  • Ubezpieczenie mieszkania
  • Jak często myć palety i dlaczego jest to ważne?
  • Imprezy off roadowe
  • Remonty biur – jak wpłynąć na efektywność pracy i poprawić wizerunek firmy?
  • Kadzidła kościelne

Recent Comments

Brak komentarzy do wyświetlenia.

Archives

  • lipiec 2023
  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • grudzień 2022
  • listopad 2022
  • październik 2022
  • wrzesień 2022
  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021

Categories

  • agencja SEM
  • agencja SEO
  • Aktualności
  • Biznes
  • Dom
  • Dom i wnętrze
  • Lifestyle
  • Moda i styl
  • Moda i uroda
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Uncategorized
  • Zdrowie
©2023 Kreatyvny | WordPress Theme by Superbthemes.com